Alla inlägg under augusti 2008

Av Hilda - 30 augusti 2008 14:19

Eftersom min andra blogg inte funkar så tänkte jag skriva lite här bara för de =) Får klistra in de sen på blogg.se!



Igår så var jag i skolan! En lång och seg dag började med 3 timmars företag sen hade jag matte och efter det lunch-hål-geografi! Sen slutade jag klockan 4a =) Drog hem åt och sedan vidare på träning! Efter träningen var det hem duscha och sedan åka till min älsklings gubbe! Mötte honom nere vid hamnkrogen där jag fick träffa en massa människor son tydligen längtat efter att få träffa mig! 

Kommentarer som "Åh är det du som är Hilda?""Ricky har pratat så mycket om dig och nu har man äntligen fått träffa dig" kom upp under kvällen ;) Hahaha jag är typ känd i stavsnäs ;) Hahahah! Anyway, vi drog hem efter ett tag och myste och kolla på film =) Idag vaknade vi vid 12 kanske, gick upp åt sen drog ricky på matchsamling och jag ska dit åka dit med hans mammai och halvpappi om ett tag för att heja på!!! Sen ikväll blir de iväg till nån snubbe ricky känner och efter det iväg till Sofie för att gratta henne =) 


Så ser dagen ut!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards