Alla inlägg under december 2007

Av Hilda - 31 december 2007 12:18

Måndag idag! Lyckades ta mig upp ganska tidigt, ska hoppa in i duschen sen, packa ner lite saker, försöka hinna skriva lite på min novell och sedan hoppa på tåget mot gullungarnas bo!


Ikväll blire röj me Rosanna ^^ Hahaha Dansa right? hahah! Rolig syn! Kameran ska me oxå!


Annars får jag väl önska alla glade ett Gott Nytt År! Och hoppas att ni får en bra kväll/natt.

Av Hilda - 31 december 2007 02:06

Tonight I've fallen and I can't get up!

Med denna låt säger jag sov sött! Jag BÖRJAR bli trött nnu! Vaknade ju 1 idag så nu ere väl dags att sova :) ...Imorrn är dagen då 2007 blir 2008! Sköjigt! :)

Hare mina gullungar ;D



Av Hilda - 30 december 2007 23:54

( Säger väl rätt mycket...right? )



Av Hilda - 30 december 2007 19:40

Jag vet inte! Ett år då mycket har hänt kanske? Eller bara som vanligt...

Kommer ihåg en dag då vi hade planerat att ha as mysigt tillsammans, men det började ju mindre bra när affärerna var stängda då vi skulle fixa käk! ^^ Hahah Elli och jag hade planerat dagen då 2006 skulle bli 2007 men inte blev det som vi tänkt oss iaf ^^ Hahah men roligt  vare :)


Det var dags att börja tänka på ny skola, kämpa ut i det sista på den gamla för att få betygen mán ville ha och även hinna me fotbollen så som man ville! Ganska tufft men visst det gick ju bra tillslut iaf :) ...Fick helt okej betyg, Blev bara sur för att min spanska lärare gav mig G fast hon sa VG när vi snacka men annars var allt så som jag trodde!

Den "jobbiga" klassen i edsbergsskolan skulle nu ge sig av till Gotland för att få en stun med varandra och bara ha kul! Och roligt hade vi! Det må jag säga! Vi fick göra vad vi ville! Cykla, bada, spela fotboll bara ha underbart kul! Åh så blev det! Tre dagar på gotland! Min första gång på Gotland, När vi satte ner våra fötter på ön vare cyklar som väntade  på oss, ca 20 min från visby skulle vi bo! Det fanns vanliga cyklar att välja på och sedan tandemcyklar och dom ville självklart alla ha! Jag och Petra lyckades få tag på en och det  sluta med en olycka! Vi skämde ut oss SÅ mycket men fan va kul det var!


Sen vare även dag att busa som den jobbiga klass vi var. En del killar tog hand om nycklarna till allas hus. På nått sätt fick dom tag i dom och sista kvällen skulle dom in i allas rum och stöka till. Blev väl inte lika lyckat som dom hade tänkt sig men men....Vi andra roade oss med våra "grannars" (en annan klass) cykklar och tyckte att dom var finare i trädet än på marken. Allt detta för att dom hade haft kul och gjort pungka på nån av vora cyklar.
   

Vi gjorde en hel del annat oxå. En del stackare lyyckades bli sjuka:

Mendans andra levde livet:

Roligt hade vi i alla fall!


Ni som tror att jag har SEX tår! Det stämmer inte som ni kanske ser nu!^^



Nya skolan rå! Hade svårt att välja, ville så gärna ha med fotbollen i skolan och jag hade sedan länge tänkt börja i rudbeck då jag kunde gå stahre. Stahre las ner på grund av dålig ekonomi och planerna sprack! Då stod det mellan Solna och Danderyd! Jaah solna var ju inte riktigt nått jag tänkte på mycket så då blev bara Danderyd kvar! Tankarna börjde gå runt i huvudet och eftersom jag är så morron trött blev rudbeck ett bra allternativ igen. När och bra. Kunde inte bestämma mig, men tillslut blev det rudbeck i hopp om att iaf få vare me i stahre och köra med dom 2or och 3or som fortfarande körde.


Fotbollen sket sig men om ett tag blire privat träning med Stahre i ett år iaf! Kommer nog utveckla mig som fan och det är precis det jag behöver. Skolan är grym! Älskar människorna som jag går  med, kunde inte bli bättre faktisk! Vissa hoppas jag att jag kommer ha med mig livet ut och tror även att fallet lkan bli så ;D Hahah Puss på er!
  Samtidigt med skolstarten och allt vare dags att byta lag! Bort från AIK in med Bollsta! Ett bra byte! Mycket nöjd! Början var seg i Bollsta men efter några träningar i B.laget var A-laget där och ville göra upp! Roligt. Tror även att jag lyckats utveckla mitt spel en del i det bytet oxå! Och mer har jag kvar att ge.
                       
Skolan har gått super snabbt denna termin! En perion avklarad och bara 1 och en halv kvar :) Julen var underbar! Mycket fina saker och jag är hyper nöjd med det jag fick och även gav!


Träffat en del människor, nya ansikten som har visats sig, lärt knna otroligt mycket människor på så kort tid! Vissa skulle jag ha klartat mig utan men andra är jag glad att jag träffat.

Många gånger har man gråtit över nån som kanske inte alls är värd dom tårarna av guld...
Eller för den man saknat...

Vem vet 2008 kanske kommer bli det bästa året eller bara nått man vill glömma. Det återstår att se! <3


Av Hilda - 29 december 2007 18:22

...tänkte jag ba länka en skit rolig film ^^ Hahah jag tänkte lätt ha så här kul me min man när vi gifter oss ;D


Första bröllopsdansen:

http://www.snabbstart.com/film/4af825b164

Av Hilda - 29 december 2007 16:47

För jäfla skön låt tycker jag :P Det blir "When I'm Gone" med Simple Plan :)

Av Hilda - 29 december 2007 15:06

Oh sheet va trött man är nu asså :P ...Satte klockan på 9 för att ta mig upp och åka iväg till stan för att kolla kläder åt brollan till nyår. Vi åkte så tidigt för att komma hem i tid så vi kunde fixa här hemma oxå...Men gud vad trött jag var på morgonen (tinte ovanligt). Anton hoppa upp åh gick in till mig, sa att klockan var 9 och att det var dags att gå upp, han stack till duschen jag somna om ^^ När han duschat kom han in till mig igen åh ba, nu måste du gå upp om vi ska hinna med tåget som går 10 i 10!  Åh då var klockan typ  20 över 9. Jag ba What the FUCK! Ofta jag hinner...Sen kom jag upp klockan 10 iaf så tog vi ett tåg som gick 19 över, vadå jag va ssnabb på att fiixa mig ^^


Aja, Anton hitta hela skiten han skulle ha på sig iaf :) Jag hjälpte till en del där oxå ^^ Sen vare hem åh nu dööööd -.- Verkligen DÖD! Jag skojar inte! Jag köpte en keepa oxå :) Najs!


Hare gött på er! <3

Av Hilda - 28 december 2007 17:43

Rosanna + Hilda = Jävligt Coola! Åh diggar att driva me folket oxå ;D

Heheh...Jaha, då vare fredag! :O Gud Jag har verkligen ingen koll på vare e för dag nu för tiden heller :S Åh HALVA LOVET HAR JU VART! *suck* det går så fort :'(


Eh..nu har jag vart skit duktig åh hjälpt till me maten! ^^ Ska äta den snart oxå ;D hahah ^^ Ska väl bli gott! Har ni tänkt på att maten alltis är godare när man gör den själv xD hihi, eller vår mat blir godare när jag gör den iaf (aa) Nån som vill komma åh smaka? ;D HAHA!


Jaja..så kan de gå ^^ Puss på er bakpotatis! ;D

Ovido - Quiz & Flashcards