Alla inlägg under januari 2008

Av Hilda - 31 januari 2008 18:32

Jah hörrni! Sitter och försöker få ihop min idrotts läxa här men de går fan inte så bra ^^ Hahah neeh men de va ganska svårt och jobbigt måste jag säga! Inget för mig me andra ord (aa) Heheh..Men de e väl bara kämpa på antar jag =)

Av Hilda - 31 januari 2008 15:30

Hlli hallå!

Idag var första gången jag tog mig till skolan utan kryckor och tro det eller ej men fan va sköönt det var! ^^ Lite smärta fick jag ta men va fan gör de...


På matten lacka jag satan ;D ...neeh men vår matte lärare sa förra veckan att vi skulle få proven vi gjorde för typ 4 veckor sen idag...men när vi kommer dit så ba, neeh men ni får dom inte idag! Lite smått sur som jag var frågade jag när vi skulle få dom, då svarar hon NÄSTA VECKA! Men hallå! Skoja inte me oss! Asså finns de nån segare eller! Ursch -.-


Nu chillare jag i 30 min kanske sen ska jag komma igång me plugget :/ hare gött!  

Av Hilda - 30 januari 2008 22:54

Sitter här och är hel nöjd med att ha skaffat comviq! Plus att man har fått en hel del sms nu! Roligt Roligt! ^^


Tidigare idag var jag ute och gick en liten sväng! Kände att jag skulle göra ett försök med foten och det gick bättre men inte braa! I början gjorde de rätt ot men sen på slutet tappa jag känseln satt då vare bara traska på ;D 

Imorrn blir det nog skor hoppas jga =) Och en lång dag! Vår  första för den här veckan! Vi börjar 8.20 slutar vid 3! Men nu ska jga dra mig upp och sova! men ni får ha de gött! Åh lev livet innan det är försent! skit i alla problem och gå istället vidare för det hjälper inte er att gå åh grubla över dom!   

"Sov sött och dröm om mig så kanske du vaknar vått" (haha söötast) 

Av Hilda - 30 januari 2008 15:48

(Rubriken till Rosanna ;)


Har precis kommit hem. Skolan var rätt chill, först natur sen italienska..sen drog jag och Rosanna till Sollentuna för att ta en glass på Donken och göra klart vår italienska vi startade på idag, men när vi står där Donken brukar ligga så är det bara en fucking vägg där :S ....Vårt älskade donken var borta! I "panik"så ringde Rosanna till hennes kompis som hade vart där precis åh frågade var donken var men det visade sig att dom inte ens hade flyttat på donken iutan tagit bort det helt :'( Tråkigt tråkigt, vi velade lite men beslöt oss för att dra till kista istället!


Väl i kista (inne på donken) så står vi i kassan! Då börjar några unga tjejer (trodde vi) skrika som fan inne från toan! ALLA på hela donken satt och stirrade mot toan och även vi vid kassan! Då kommer vakterna dit och försöker lugna ner don här tjejerna. Till slut tar sig ena tjejen ut och då ser vi det! De va fan inga unga tjejer som de lät utan gamla tanter! HAHAH Eller inte tanter men dom var ju lite äldre liksom! Vi ba What the fuck händer! Så tog vi ett bord som var precis brevid en av dom damerna, de var hon osm var surast och skrek mest av dom! Vakterna står brevid och snackar om de som hände och det visar sig att hon som satt där hade blivit skrämd av den andra kvinnan! Därför allt detta skrik!!??!? Vafan liksom? HAHA! Åh dom två vakterna som var där var ju lite roliga! En av dom satt åh snacka me hennes man om fotboll och den andra stod och typ garva åt kvinnan som berättade vad som hänt! Sen när han som garva skulle gå så gick han typ in lite i Rosannas stol så han ba: Oj förlåt flickor! Så skulle han akta sig för min krycka så gick han in i en annan stol men den va tom så de satt ingen på den, då börja han driva åh sa förlåt till den! hahahhh! Roligt roligt... 


Sen drog vi oss hem och när jag kliver av bussen tro0r ni inte det regnar! Så nu sitter jag här lite små blöt och galet trött! Den där jävla backen tar mmusten ur mig asså! Men men....imorrn tror jag faktiskt att jag ska köra på skor även fast det gör ont! Orkar faktiskt inte kryckorna mer nu satt!


Hahah juste! En kille som jobbar på skoolan (han som tog matkorten från alla i datastugan) han har snackat me mig en del om fotten åh hjälp mig lite åh så, han kom iaf fram till mig åh ba! 

-Hur är det med foten nu?

-Jora det är bättre!

-Aaah va bra....Men du va heter du föresten?

-Hilda!

-Jaaha Hilda! Vilket vackert namn! Det har jjag aldrig hört!

-Hahah neeh de e inte så vanligt ^^


Så öppna han dörren till maten åt mig! Hahahh...


Så har dagen sett ut för mig! hänt lite roliga saker sådär ^^  

Av Hilda - 29 januari 2008 18:30

Av Hilda - 29 januari 2008 16:58

Ouff! Im sooo good! Hade inget hål nån stans och Peter tyckte att jag tog bra hand om mina små gaddar! Häärligt att höra och rooligt att veta att jag inte haft ett hål på 17 år! Tihihih *stolt* ;D Men jag fick en special tandborste för mina tänder eftersom jag fortfarande har tandställningen kvar bakom tänderna har jag svårt att få rent där satt fick en skit cool borste som jag ska använda istället ^^ Men det gick ju bra iaf =) Jag och pappa drog till donken sen! var så grymt hungrig och sugen så de satt fint! Sen drog vi hem, satte mig och läste lite svenska och åt frukt! *mums* Sen hamna jag här igen ^^ Hahhaha...  Doch när jag  

satte mig här så började jag fundera på Alla Hjärtans Dag! De e faktiskt snart! Åh idag i matsalen satt vi åh snacka om att vi var klassens singlar! HAHAH vadå deppiga! Och det roliga är att i skolan har vi "våra snyggingar"som vi typ har olika namn på för att det förklarar dom så bra! Dom spanar vi in typ dygnet! Frågan är om dom "känner" det på sig...asså om dom vet att vi spanar in dom! Hahahah! lite roligt iaf...Men brudar! Ni ska inte va deppiga för detta! För ni har ju mig som kan va flummig åh få er att tänka på annat ;D hahah not! men iaf ^^ Vi kan ju fira Alla Hjärtans Dag tillsammans och dissa killarna helt! Tss...

   Anyway! Imorrn är det onsdag! Då har vi vår riktiga sovmorron!  sen har vi typ natur tror jag ^o) lunch och sedan italienska! Efter skolan drar jag och Rosanna till nån eller till ett fik och fikar eller nått sånt åh pluggar åh lite så! Så så ser dagen ut imorrn! Torsdag är vanlig dag skulle jag tro och fredag lika så! Sen på fredag tror jag att jag ska ta mig till Body pumpen och visa mig och sedan dra hem! Eller så får jag ta det på lördag....Får se =) Men nån dag måste jag nog göra de iaf, visa att man lever liksom åh att det går bättre =) 

  Japp japp hare gött! <3 

Av Hilda - 29 januari 2008 13:08

Äntligen hemma! Iadg tog det mig bara 20 minuter hem från stationen ^^ Hihih det går fram! Dock är jag helt slut både i händer armar och vänster ben...'

Snackade med pappa och vi ska dra till tandläkarn runt 2 idag! Hoppas på att jag inte får mitt första hål nurå :S Ursh skulle inte va kul! :( Men de e ba hålla tummen :P


Av Hilda - 29 januari 2008 09:28

Nu är det dags för mig att dra mig upp åh ta på mig ytterkläderna fixa de sista och dra ner mot bussen som ska ta mig till rudbecksskolan! Min kärlek! ;D hahah


 

Fråga inte vem de e på bilden för de vette fan ^^  

Ovido - Quiz & Flashcards