Alla inlägg under oktober 2007

Av Hilda - 31 oktober 2007 23:50

Vill ni veta en rolig sak!
Jag skiter i om ni inte vill de nu berättar jag iaf ^^ hahha...
Jag slutade ju i AIK för...aah jag vet inte hur länge sen men iaf, så om man går in på www.aik.se och sedan klickar man på fliken "Fotboll". Efter det så trycker man på "Damjuniorerna" det allternativet finns till vänster, och då kommer det upp två nya allternativ, då tar man "Laget". Så skrollar man ner tills man ser NR 20! Jaah åh vem e där om inte Hilda Lindberg?!?!??!?!? Mjo, men det roliga e att dom har skrivit slutat bakom mitt namn innom paranteser! Hahaha asg! Va fan ta bort mig bara! Vem bryr sig om det inte finns nån med NR 20 liksom! Eller det kanske e för fult för AIK? Aaah, tror nog de e så! Men det e ju kul att man får stå kvar som ett minne eller nått ;P

Anyway, så har min gamla lagledare skickat mail till mamma åh pappa och bett om att få tillbaks träningströjan...
Asså okej om det hade vart typ paradoverallen men HALLÅ?!?! Vem fan vill ha en gammal träningströja?? ^^ hahah stackars den som får det...Asså okej om man typ va 6-7 år men fan, Damjuniorerna, då förväntar man väl sig att få en ny tröja! Plus att vi bara hade en sån så den e ju använd och fräsch! Hahah...Iaf så skulle ju jag villja ha mina brallor (som jag tror att självaste HON har tagit och använt själv!)
Kul förestten att hon passade på att fråga hur det gick för mig nu över mailet när hon inte ens kunde komma fram och säga Hej när jag va där och skulle säga hej då! Fega människor finns det gott om må jag säga! Aja jag e glad att det gått så bra för mig nu som det har gjort! :)




FYS                                                                       
         =FUCK YOU SUCKERS!
Av Hilda - 31 oktober 2007 22:58

Gummor och Gubbar, jag hoppas innerligt att ni kollade på bonde söker fru idag?!?!?! Jaah jag tänkte väl de :) Idag kom dom fyra noga utvalda hem till sin bonde för att stanna där och bo där :)


När Fredriks första tjej kom heme till han så började det me att dom stod i hallen och typ kolla på hennes hundar som stod och juckade me varandra! Man ba jaaha (Y) Tummen upp för de...Iaf så kunde Fredrik klämma ur sig och fråga om tjejens packning var kvar där ute...Hon svarade Jaah, och då frågade Fredrik om dom skulle gå och hämta den och om han skulle hjälpa till...Tjejen blev glad och svarade Jaah igen :)

När dom stod vid bilen så plockade hon ur en stor väska som såg ut att vara väldigt tung, sen en mindre väska i form av typ handväska, sen även nått ännu mindre som var typ en påse eller nått...Iaf, då förväntar man ju sig att Fredrik ska ta den STORA tunga väskan...men vad händer?!?!?! :O Jooh han tar den minsta lilla påsen! HAHAHAHAHHA ASG!!!!!!!!!!!!!!!!! Fan de e ju synd om han asså! Jag hoppas verkligen att han väljer "Rackar bilar" tjejen för dom passar så himla bra ihop så man håller på åh dö! Dom skulle tp kunna va syskon! ^^

Anyway, min familj e ju inte vanlig som jag försökt förklara förut. Så vid maten idag när vi skulle ta dricka så hade jag bara ställt fram en mjölk. När jag stälde fram den hällde jag upp ett helt glas till mig och eftersom jag visste att det inte sskulle räcka till alla skyndade jag mig och drack upp det och fylde på med mer innan någon annan hade tagit. Även detta gals dricker jag upp till hälften så det bara e hälften kvar. Sen kommer pappa, han häller upp ett helt glasd fullt. Efter det, sist men inte minst kommer Anton. Han känner på mjölkpaketet och känner redan då att det inte finns mycket kvar.
"Vad e det här nu då?!?!??! Pappa du får ju gå och hämta en ny mjölk!" Jag sitter där ser sööt ut och försöker se ut som jag inte fattar nått alls. Anton häller upp de som e kvar och så säger pappa:
"Varför klagar du?!!? Du fivk ju mest av alla oss? :O" Anton tar sitt glas och ställer det brevid pappas, det visar sig att dom e precis lika mycket fyllda.
"Aah vi ser ju klart och tydligt att ni fått myckket mjölk medans jag bara fått ett halft glas?!?!?" Säger jag och ser mallig ut,....Dom kollar på varandra och så är kriget igång, Vem ska hämta ny mjölk??!?!?

Efter halva middagen står JAG utan mjölk eftersom jag bara hade ett halft glas från början (aaaa)....JA gsäger åt  mupparna att hämta ny mjölk men dom kollar bara på mig och säger...
"Neeh vadå, vi har ju mjölk så det e ju du som behöver, då kan du hämta!"
FUCK YOU! tänkte jag och därför tog jag pappas glas och drack ur det! Tack det var gott! Sen gick jag även och hämtade lite ,mer mjölk till mig men lämndae kvar mjölken i kylen!

SÅ GÅRE NÄR MAN LEKER ME MIG! Synd bara att jag inte fick tag på Antons glas för det hade vart mycket roligare att dricka upp hans ^^


BTW! JAG HITTA MITT FRÅGE PAPPER TILL BILDARBETET ^^ Woho0o0oO0o!!! (a) ^^
Puss på er sötnowsar!

Av Hilda - 31 oktober 2007 13:13

Okej, detta är inte bra :S Hade bestämt att jag skulle arbeta med mitt bildarbete idag men fan! va händer...mjo jag hhittar inte pappret me frågorna på :S Det roliga är att jag e HELT 100% säker på att jag har lagt ut de pappret på golvet brevis min TV...men nu?!?!?!? Neeh nu finns de inte där -.- Så idag måste jag börja med att stöda rummet och leta efter det där jävla pappret :'( sen, om jag har tur och hittar det...då kan jag börja igaen :/

Av Hilda - 31 oktober 2007 01:13

Har precis vart uppe och hämtat lite gött :) Det började med att jag lev tagen på bar gärning när jag snattade mjölk ur kylen, bilder kommer! ^^ 
Iaf så var jag där uppe och (drack mjölk) fixade lite gott att ta me sig hit ner, det blev brago kex med choklad på :) Och man får ju inte glömma Pucko! Asså drickan! *muuums* Sen några bildar på det oxå ^^ Godis med andra ord :)

Japp, med hjälp av dessa skööönheter räddar du en kväll! (aaa) ^^ 
(som jag sa så kommer det bilder sen men det tog för lång tid för att ladda upp dom så jag palla inte vänta idag :)  

Av Hilda - 30 oktober 2007 22:46

Jag som vanligt väldigt flummig så här på kvällen, så när jag och Anton skulle plocka disk nu på kvällen satte jag på musik och började dansa...inte vilken dans som helst utan "Mjölka kossan" dansen ^^ Anton hängde på och där stod vi som två offer! Det sluta med att han kom på en film som han sett me massa sånna "roliga" danser....Hahah, helt CP asså men jag tänkte att eftersom det inte blev nått dansande på bordet (Rosanna) i fredags så tänkte jag att vi får helt enkelt köra dom här på nästa fest! Eller hur?!?!? Eller bangar du ur?? ;P

Av Hilda - 30 oktober 2007 19:57

Idaga har jag vart iväg till kista åh lite sånt! Btw, Rosanna jag såg värsta snyggingen ^^ du skulle vart me ;P hahha 
Iaf, Nu sitter jag och väntar på att Ugly Betty ska börja ^^ Favvon, sen efter det e det desperata fruarna xD Najs...Har klätt på miig en massa kläder (Två tröjor, Mjukisbrallor och duntofflor plus min halsduk ^^ ) för att slippa frysa häcken av mig!
måse dra see ya! <33

Av Hilda - 30 oktober 2007 12:36

Vaknade klockan 1 minut i 11 ^^ hahah VIKTIGT att dte var just en minut innan eftersom min klocka skulle ringa 11 så då slapp jag den fina ringsingnalen eftersoom jag hann stänga av den precis ^^ Den ni!!!! ;P

Idag ska jag ta mig till kista, stinsen eller sollentuna...ska jga va ärlig tror jag de blirstinsen eller kista...inte sollentuna iaf :) Månste köpa små saker som behövs..men inget mer...Jag har ju precis fått min månadspeng och


har inte lurre att leva som en jävla fattiglapp dom sista veckorna som det vart dom senaste månaderna -,-


Anyway, nån som e sugen att gå på Bio imorrn????? :) Skrik till om ni har tid xD hahah....

LOVE DON'T COME EASY!
<3

Av Hilda - 29 oktober 2007 20:44

Jag och pappa fick värsta ideen om att baka när vi satt åh åt så aaah...vi slängde ihop en sockerkaka till prisonbreak! Thats najs!


Vi älskar när ni hatar oss vad fan gör de kom igen nu alla gnagare så sjunger vi med:
När det svartgula laget spelar boll
för mej
det är kärlek
ett svartgult hjärta i dur och moll
för mej
det är kärlek
Det är kärlek om dom vinner
det är kärlek om poängen är noll
allting annat liksom försvinner, när AIK spelar boll


Vi går på muggen om bajen trycker på
Vi krossar alla IFK
Djurgårdare är fula
Men vi är vackra svarta och gula
Men det kan bara vi första, som håller på AIK

En underbar låt det där asså ^^


Japp Vi har snyf´ggare kläder än er!!! ^^
(Hahah våra klader ser fan lka dana ut! Eller våra träningskläder gör de! Nu har jag matchtröjan på åh den e snyggare än eran...dock har brollan träningströjan på :) )

Ovido - Quiz & Flashcards