Direktlänk till inlägg 2 juli 2008

Förlåt mig mina vänner...

Av Hilda - 2 juli 2008 17:10

......Men jag hittar faktiskt inte så mycke tatt skriva om nu för tiden och har ingen ork heller men nu sitter jga här så varför inte? :)


Igår: Jag Och Elli hade planerat att gå på allsång och så skulle det bli! Vi snackade om att dra dit tidigt för att försöka få en plats men njaaah! Ni vet jag som inte är så morgon pigg av mig hade storaproblem med att komma upp och Ricy gjorde ju inte saken bättre! Vaknade nån gång vid halv 10-10 kasnke? av att Elli ringde och frågade om vi ksulle ta 49 tåget! Visst sa jag som hade haft klockan på sen 9? Efter att ha pratat med Elli så tyckte jag att det inte skulle skada med 10 mins sömn så jag sätter klockan och somnar om!

*Tiden går*

Vaknar av att fonen ringer och upp far jag! Svara och det är Elli! Klockan är 49! Jag sov ända tills mitt tåg skulel gå! Och allt detta på grund av att Ricky STÄNGDE AV MIN KLOCKA! Sötnöten! Aja! Fick springa ruunt i huset som en galning och hann med 19 över tåget istället! stackar Elli! Förlåt igen ;(


Allsång då! Jaag det var en rolig grej och nu har vi provat på de! Ajuste btw så hängde ricky med eftersom hans bussar inte gick på grund av SL! Anyway, det var mysigt! Mycket folk och allt sånt men skulle jag dra dit igen så skulle jag dra dit med fler människor satt man kan ta en bänk och sedan gå typ 2 och 2 och käka och gå på toa och sånt! Men vi klarade det där bra med vår filt och stacket ;)


Varöfr bilden är så liten är för att Elli blev bra ( ^^ Nerå) Jag ser jätte drogad ut och Ricky ser liten och sur ut ^^ HAHA satt aah!

Idag: vare upp tidigt och dra till Waxholm för att ha ett "styrke test". Fick prova på en hel den så att dom vet hur stark jag är (vilket inte är så stark allts men men) och så dom kan göra ett eget styrkepass som passa mig :) Så det höll vi på med i typ bara en halv timme eller nått ^o) Sen åkte jag och pappi hem! Han drog till jobbet och jga har bara latat mig!


Ikväll: Ska jag till ricky och sova där! om nån ville veta ;) Heheh...


Då har jag bara lite skit snacka att säga! Mest klagande! Eller bara klagande! Det vi människor är bäst på eller vad säger ni? ;) Jaja...Jag har en TV som inte har några kanaler på sig! Hur kul är det? S: Vi har typ 1,2,4,6,TV4+ sen är alla GONE! Jag blir galen! :'( Och ledsen i ögat! Då var klag nr 1 klart!


Nu börjar 2an! telefonförsäljare! Är det nån mer än jag som är trött på dom?

Hej jag söker åke?

Nej han jobbar!

Jaaaha, när kommer han hem då?

När han har jobbat klart?!?!?!?

Heheh jaah men när är de då?

Inte vet jag?


Alltså! Visst! jag tycker att dom får ringa och fråga efter pappa eller mamma men när dom frågar när dom kommer hem? Hur ska jag veta? Dom har ett eget liv och jag håller inte koll på dom liskom!


Och då till #3! SL?!?!?!? INGA BUSSAR! Åh vad trött man blir!



Då har jag sagt mitt! nu ska jag dra ner till morfar! Hare mina vänner!

Love you Ricky!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hilda - 30 augusti 2008 14:19

Eftersom min andra blogg inte funkar så tänkte jag skriva lite här bara för de =) Får klistra in de sen på blogg.se!     Igår så var jag i skolan! En lång och seg dag började med 3 timmars företag sen hade jag matte och efter det lunch-hål-geografi! ...

Av Hilda - 12 juli 2008 18:28

Hej mina vänner :) Jag tänkte vara lite busig såhär på sommarn och faktiskt ta att byta blogg! Denna Blogg kommer finnas kvar om jag inte trivs på den nya :)   Så här med tar hildaaa.bloggagratis.se en PAUS och bloggar istället på adressen http://hi...

Av Hilda - 12 juli 2008 15:16

Idag har inte vart en av dom bästa dagarna! Neeh men jag har ont i halsen nu igen -.- Tyvärr :/ När jag kom upp på morgonen är de första jag får höra: -Hur mår du egentligen? :S -Njaah har ont i halsen...dårå? -Neeh för dina ögone är jätte svullna :S...

Av Hilda - 11 juli 2008 23:37

Jag kollade tillbaks lite i bloggen så idag blir det en gammal rubrik och en gammal låt! Så ni som hängt med sen innan (om det nu finns några såna) kanske känner igen er ;) heheh   Anyway. Vad har hänt idag! Upp "tidigt"...eller så tidigt var det int...

Av Hilda - 9 juli 2008 22:28

Hejh hopp mina vänner! Min underbara pojkvän är på G hit och jag själv sitter och snackar med Soie på MSN! Vi är nog båda lite trötta och driver på som satan...Så här ser vårt samtals ämne ut just nu:     Sofie l Sthlms veckan nästa säger:dont worry...

Ovido - Quiz & Flashcards