Direktlänk till inlägg 11 juli 2008

Tonight I've fallen and I can't get up... (En gammal goding)

Av Hilda - 11 juli 2008 23:37

Jag kollade tillbaks lite i bloggen så idag blir det en gammal rubrik och en gammal låt! Så ni som hängt med sen innan (om det nu finns några såna) kanske känner igen er ;) heheh


Anyway. Vad har hänt idag! Upp "tidigt"...eller så tidigt var det inte med tanke på att Sofie skickade sms till mig typ en timme innan jga gick upp men iaf ;  Upp tidigt (för att va mig) Käka frulle och dra mot vaxholm! Träna, träna och åter TRÄNA! Jag var själv idag med bsjörn och tro inte att det INTE ÄR JOBBIGT! För det är sjukt mycket jobbigare än att vara två ska ni veta! På tal om det! Vet ni vad! Jag har fan fått en grym mage på sista tiden! Tro det eller ej men jga blev fan chockad i förrgår när jag kolladee mig själv i spegeln och såg min mage :O Helt sjukt! Mamma och pappa säger att dom håller med men jag ska vänta tills Anton kommer hem och se om han reagerar av sig själtv annars har det inte hänt nått -.- 


Jaja, trän9ingen var jobbig! Vi passade på att köra mycket ben eftersom jag har ledigt från bollsta nu så då kan man köra hårt här istället :) Och hårt blev det! Gud jag var helt DÖD! MEn Björn är så snäll :) Jag skulle köra en bana som var sjukt jobbig! 

Björn) -Okej Hilda, jag hade tänkt att vi skulle köra den här 5 gånger! Klarar du det?

Jag) -Ohjah det tror jag! (a)


*Kört banan 3 gånger och är helt slut*


Björn) -Hur känns det Hilda?

Jag) -Heheh jooh känns gör det...

Björn) -Hahah jaah det kan jag tänka mig....orkar du 2 till?

Jag) -Jahra!

Björn) -Okej, men om det skulle kännas bättre så orkade Oskar bara 3 gånger!


Hahah...Sen körde jag som två sista och tro mig! den var jobbigt!  


Sen vare hem igen och duscha och så! Dra till stan och möta upp mamma och pappa, käkade på en resturang där inne. Jätte god mat faktiskt :) Sen bar det av hem igen!


Btw, jag tittade på inlägget under det med den där första låten jag tänkte ta och byter därför låt bara för gamla minnes skull! Eller vad säger du? Den tiden dom misstagen...Har förträngt...Men låten blir det :)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hilda - 30 augusti 2008 14:19

Eftersom min andra blogg inte funkar så tänkte jag skriva lite här bara för de =) Får klistra in de sen på blogg.se!     Igår så var jag i skolan! En lång och seg dag började med 3 timmars företag sen hade jag matte och efter det lunch-hål-geografi! ...

Av Hilda - 12 juli 2008 18:28

Hej mina vänner :) Jag tänkte vara lite busig såhär på sommarn och faktiskt ta att byta blogg! Denna Blogg kommer finnas kvar om jag inte trivs på den nya :)   Så här med tar hildaaa.bloggagratis.se en PAUS och bloggar istället på adressen http://hi...

Av Hilda - 12 juli 2008 15:16

Idag har inte vart en av dom bästa dagarna! Neeh men jag har ont i halsen nu igen -.- Tyvärr :/ När jag kom upp på morgonen är de första jag får höra: -Hur mår du egentligen? :S -Njaah har ont i halsen...dårå? -Neeh för dina ögone är jätte svullna :S...

Av Hilda - 9 juli 2008 22:28

Hejh hopp mina vänner! Min underbara pojkvän är på G hit och jag själv sitter och snackar med Soie på MSN! Vi är nog båda lite trötta och driver på som satan...Så här ser vårt samtals ämne ut just nu:     Sofie l Sthlms veckan nästa säger:dont worry...

Av Hilda - 9 juli 2008 10:25

Hallu! Solen skiner och det är en strååålande dag! Dock så blir det inte lika kul att trana men whatever. Sitter här och käkar frulle och ska om nån timme dra till tåget för att åka på träning :) Så det blir najs!   Annars då! Igår var jag BARA hemm...

Ovido - Quiz & Flashcards