Direktlänk till inlägg 9 juli 2008

Rubrik saknas

Av Hilda - 9 juli 2008 22:28

Hejh hopp mina vänner!

Min underbara pojkvän är på G hit och jag själv sitter och snackar med Soie på MSN! Vi är nog båda lite trötta och driver på som satan...Så här ser vårt samtals ämne ut just nu:


  Sofie l Sthlms veckan nästa säger:
dont worry, bo happy

 
Hilda<3Ricky       HAHAH FYFAN VAD JAG ÄLSKAR DIG BROLLAN!   säger:
haha "bo happy?" är de nån skön snubbee elleR?    (hahah förlåt men min humor är så låg nu när jag  är trött ^^ )


  Sofie l Sthlms veckan nästa säger:
haha ja du, tror eller ej så var det en kille som hette bo som stanade mig med bilen för ngn dag sen... 


Hilda<3Ricky       HAHAH FYFAN VAD JAG ÄLSKAR DIG BROLLAN!   säger:
grr! Låter som ännu en sex historia som måste spridas imorrn ^^  


  Sofie l Sthlms veckan nästa säger:
haha jaa lätt  


  Sofie l Sthlms veckan nästa säger:
får hitta på gnt bra bara


Hilda<3Ricky       HAHAH FYFAN VAD JAG ÄLSKAR DIG BROLLAN!   säger:
hahah aaah precis! dra typ den där det sa bara klick och sen drog vi in i närmaste skogen 
 

Sofie l Sthlms veckan nästa säger:
men hilda, jag kör på buskar, inte ngn jävla skog . trodde du visste det redan 


Hilda<3Ricky       HAHAH FYFAN VAD JAG ÄLSKAR DIG BROLLAN!   säger:
jaaaaaah! Men jag tänkte ju bara att du kasnke skulle gå utanför din vanliga linje och ta skogen enn gång   du vet, det är lite emörkare och lite mysigare samtidigt som man är lite rädd 


  Sofie l Sthlms veckan nästa säger:
haha nya trenden: paniksex i skogen, otroligt populärt främst bland tjejer i övre tonåren då de kan känna sig stressade samtidigt som de känner att de han en stor skyddande man nära som skyddar dem
 

Sofie l Sthlms veckan nästa säger:
haha expressen näsa 


Hilda<3Ricky       HAHAH FYFAN VAD JAG ÄLSKAR DIG BROLLAN!   säger:
HAHAHAH! lätt! fan va kan få stora pengar på de här ju! jag ser de framför mig! Hilda och Sofies sex trender!
 
  Sofie l Sthlms veckan nästa säger:
haha nya spalten: EXTRA, ny sextrend varje vecka! missa inte nästa vecka, samma tid, samma kanal  


  Sofie l Sthlms veckan nästa säger:
eller ja.. samma tidning samma sida  


Hahah Jaah ni ser ju själva...MEn jag tycker fortfarande att dte låter som en bra idé? (AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA) ;) Skämt åt sidan som Elli skulle sagt ^^


Nu ska jag traska ner och möta pojken :) Hare bäst vänner! <33 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hilda - 30 augusti 2008 14:19

Eftersom min andra blogg inte funkar så tänkte jag skriva lite här bara för de =) Får klistra in de sen på blogg.se!     Igår så var jag i skolan! En lång och seg dag började med 3 timmars företag sen hade jag matte och efter det lunch-hål-geografi! ...

Av Hilda - 12 juli 2008 18:28

Hej mina vänner :) Jag tänkte vara lite busig såhär på sommarn och faktiskt ta att byta blogg! Denna Blogg kommer finnas kvar om jag inte trivs på den nya :)   Så här med tar hildaaa.bloggagratis.se en PAUS och bloggar istället på adressen http://hi...

Av Hilda - 12 juli 2008 15:16

Idag har inte vart en av dom bästa dagarna! Neeh men jag har ont i halsen nu igen -.- Tyvärr :/ När jag kom upp på morgonen är de första jag får höra: -Hur mår du egentligen? :S -Njaah har ont i halsen...dårå? -Neeh för dina ögone är jätte svullna :S...

Av Hilda - 11 juli 2008 23:37

Jag kollade tillbaks lite i bloggen så idag blir det en gammal rubrik och en gammal låt! Så ni som hängt med sen innan (om det nu finns några såna) kanske känner igen er ;) heheh   Anyway. Vad har hänt idag! Upp "tidigt"...eller så tidigt var det int...

Av Hilda - 9 juli 2008 10:25

Hallu! Solen skiner och det är en strååålande dag! Dock så blir det inte lika kul att trana men whatever. Sitter här och käkar frulle och ska om nån timme dra till tåget för att åka på träning :) Så det blir najs!   Annars då! Igår var jag BARA hemm...

Ovido - Quiz & Flashcards