Alla inlägg under mars 2008

Av Hilda - 31 mars 2008 16:28

Skolan idag var väl rätt chill :) Va ett tag sen man va där!

Alla tyckte jag va brunis ^^ Moahahah! ;D


Iaf, kom precis hem. ska äta nått snart och sedan bär det av till träning?!? Imorrn har vi ingen sam satt vi får sovmorgon! Hur sköönt som helst va ju ett tag sen vi hade det! Så sorry Elli men jag måste tyvärr dissa dig imorrn! :$ Sen har vi iaf ingen idrott utan teori. Så det känns som en rätt så skön dag imorrn :) Det var på tiden att man kände så ;D


Jaja, hoppas ni haft det gött i dagens solsken!  



Av Hilda - 30 mars 2008 21:39

Orkar inte skriva det där inlägget! :$ Jag lovar det kjommer så småning om! :)


Har vart oss Elisa och Rosanna en stund på kvällen! Så otroligt kul att träffa dom igen! Känns som en evighet! :) 


Sen drog jag hem och satan i gatan va kallt det är här i sverige på kvällarna...hade förträngt det -.- Men men...


Ska snart gå och sova! Är skit trött! Men vi hörs senare :) imorrn mena jag ^^

puss<3 

Av Hilda - 30 mars 2008 11:15

Upp och hoppa alla glada vafan!


Ska hoppa in i duschen nu :) Sen måste jag dra mig till stinsen köpa en tröja till morfar sen ska vi ner dit och fira honom som fylde år i fredags :) Grattis moffis! Sen kanske jag stannar där nere och kollar på matchen om dom har köpt den :) AIK <33333

Vinnst tror jag på! :) Och säkert as mycket folk på rosunda idag vid 3!! Det är najs! Synd att jag inte e där bara -.-


Men men....



Av Hilda - 30 mars 2008 08:30

Jaah min mat och sovklocka har inte riktigt ställt om sig till rätt tid! Igår sov jag en stund på planet och det gjorde att jag var hyper pigg hela kvällen. Klockan 1-2 var det dags och sova efter vintertid. I Thailand var klockan då egentligen 7-8 på morgonen. Med andra ord lyckades jag sova en timme på hela den dagen?!?!? Då tycker man att jag borde va helt jävla död nu...Men vad händer? Jo klockan 7 (sommartid) vaknar jag och är hur pigg som helst. KUL! 7 = 13.00 i Thailand. Fasen hoppas jag kommer upp i tid till skolan imorrn iaf ;D Hahaha...


Men men, Resan gick bara bra :) Kommer skriva ett långt inlägg senare idag/ikväll om vår underbara resa :)


Sov gott ni som fortfarande sover, och ni andra som är vakna....

pusspuss 

Av Hilda - 29 mars 2008 23:14

Allt jag har att säga för kvällen är...































KALLT!

sov gott! 

Av Hilda - 28 mars 2008 08:33

Hej hopp!Idag ar deyt sista dagen pa stranden! Mycket trakigt maste jag saga, men mne, nan gang maste det ju ta slut antar jag! Imorrn bar det av vid 12 (tror jag)till flygplatsen sa vi hinner ligga vid poolen ett tag innan iaf :) Just nu liggert jag pa stranden, det ar hur varmt som helst verkligen. Laser en bok hor vagorna sla mot stranden och solen I ogonen! Fan kommer sakna det en aning!Ikvall skaa det va. Nan festival har sa da ska vi ner till stranden och kolla, sa ska dom slappa ut skoldpaddds ungar I havet! Men ni far ha det bast sa ses vi snart :) pussar

Av Hilda - 26 mars 2008 16:11

Elisa:

Jag ar nog hel nar jag kommer hem ska du se ;)

Hahah min s.k balle har jag ingen kommentar om... hahah



Tjenare!

Idag har vart en otroligt varm dag igen, hoppade upop lite extra tidigt och fick mitt goa brood till frulle *mums*

Igar var det en kvinna har pa vart hotell som gjorde illa sig i en vag. idag kom hon med hela armen i bandage. Vagorna ar riktigt stora iblan och jag har faktiskt en liten skrack till dom ma jag saga! Men men, jag tycker synd om tjejen men som tur var e det pa slutet av deras vecka (tror dopm aker hem med oss) sa hon ska bara sitta i varmen i3 dagar till :)

Till stranden drog vi iaf trots dom stora vagorna och vi klara oss ratt bra! Hehe jag fick lite panik men jag kom in till slut ^^

Pa kvallen drog vi och at. Min mat var as god! Dom andra var inte riktigt lika nojda. Det blev intre riktigt som vi tankte oss men allt slutade bra iaf!


Sa pigg som jag ar gick jag till en dator och satte mig ^^ haha...

Men ni far ha det sa bra sa hors vi kanske pa frwedag :) annars lordag! puss hej

Av Hilda - 25 mars 2008 17:31

Guuud  vad jag alskar det har! idag ar det tisdag om jag inte har fel?!?!? Latt att glomma bort dagarna har! Men tror att jag har ratt nu iaf :)


Idag vaknade vi vid 9 kanske(?) gick upp till frullen och borjade plocka pa oss....Ar det natt man kommer sakna (om man inte raknar med solen och varmen) sa ar det frullen! Man kan hitta allt fran sma plattar till frukt! Jag skojar inte! Jag tror inte att det finns en anda manniska som gar ifran frullen utan att vara nojd. Eller aah om man inte raknar med mig nar mitt favvo brod ar borta sa ;)


Sen var det bara att smorja in fejan och dra ner till stranden. Idag var vara stolar flyttade en bit eftersom det ska bli nan festival av natt slag dar nere pa stranden. Men man ska inte klaga for vi kom narmre havet ^^ (dock langra till duschen men det far man leva med)!


Horde idag av "coolingen" att det var 10-12 cm cno dar hemma! Kul for er att vintern antligen kom horrni! Mig gor det inget om snon ar borta nar vi kommer hem!


Satan i gatan! dom har pa javla AC sa man fryser ballen av sig har inna -.-

Men men...ni far ha det bast! Imorrn ska jag ut och leta vidare efter monas troja! Jag har bara hittat 1 Mona, ah den va sa snygg sa jag tog den sj! Sorry men jag letar vidare ;) Hahah...vi ska iaf ut och shoppa om vi gar enligt planerna imorrn :)

Och Rosanna och Elisa, jag hittar inte eran box!


Puss pa er! Ses pa lordag vid 6 i eran tid. nu ska jag snart ga ah sussa...Hare!

Ovido - Quiz & Flashcards