Alla inlägg under maj 2008

Av Hilda - 31 maj 2008 20:27

Då var det nya lakan isängen! Eller det var dom jag hade innan men nu är dom tvättade sen har dom hängt ute och dom doftar så underbart gott nu! Finns det nått bättre än nya lakan i s'ngen? Jaah de gör de nog, men iaf! (aa)


Så nu skulle jag inte alls banga på att lägga mig i sängen och sova! Faktiskt! Är sjukt jävla trött! Men de går inte, ska kanske träffa på sofie nu senare mot kvällen :)  Men får se hur pepp jag är då, hon snackade om att dra in till stan. Vettefan om jag är sugen på de...Men det återstår att se ;)

Av Hilda - 31 maj 2008 18:22

 

Till min underbaraste lilla sötnot! ;)

Ricky jag tycker om dig mer för varje dag vi träffas och jag hoppas att du känner likadant? Vill bara ta det lugnt för att jag vill vara säker! Men du VET att du kan lita på mig till 110% och jag litar lika mycket på dig! Vill att det här ska funka :)  


There's nothing I want more than you boy! <3

Av Hilda - 31 maj 2008 17:44

Då var det lördag :) Vaknade vid 10-halv11 av ett sms plus mitt alarm, stängde snabbt av alarmet, läste smset och somnade om! Skönt. Vaknade igen vid 11(?) då mamma kom in och väckte mig och tyckte att det var dags att börja röra på fläsket. Hoppade in i duschen och sedan bar det av ner mot tåget för att träffa Elisa där på ocg åka mot stan där jag skulle träffa Ricky :) På tåget var det rätt lugnt, nån maraton löpare som klev på lite då och då annars var det chill! Sen i stan var det galet mycket folk som vanligt -.-


Vi mötte Ricky vid plattan sen drog han och jag vidare mot sergel för att kolla bio! Det var rätt skönt faktiskt eftersom det inte var mycket folk alls! Typ 10st kanske? Anyway, vi såg "What Happens in Vegas". Den var faktiskt bra, eller vad töcker du rillepille? ;)


Sen smög vi runt lite stan och kolla runt och JAAH! Jag fyllde på mitt kort igen! Nu får du inte SMSa så mycket sötnos så alla pengar försvinner på engång! Okej? ;)


Tycker om dig mer och mer för varje dag som går! :') <33

Av Hilda - 30 maj 2008 12:01

Ut i solen och lek balla nu! Strålande väder och hur varmt och skönt som helst! =) Riktigt skönt faktiskt!

Sj sitter jag ute i en solstol och pluggar för fulla muggar. Riktigt skönt om jag får säga det själv. Skulle inte banga på att dra till landet i helgen heller men så blir det ju inte! Btw, på lördag ska det tydligen bli upp till 30 grader på vissa ställen i sverige. Hoppas på gassande sol här! Så man kan kämopa tillbaka sin fina bruna färg man en gång ägde :'( Rip den! Jag missar fikat på Engelskan idag bara för att jag ska skriva prov :'( Snyft! Men kanske hinner titta förbi på slutet om jag har tur :)

Aja, plugg var det!

Puss och kram skumbanan! 

Av Hilda - 30 maj 2008 10:11

Idag hade jag jätte svårt att komma upp! Jag vaknade vid 7 då mamma kom in med frulle på sängen! Ur mysigt. Åt upp den när jag var halv vaken, sen tänkte jag att jag kunde sova ett tag till eftersom jag bara hade idrott på morgonen och skulle hem sen efter. Så om somnade jag och nästa gång jag vakna var klockan 08.00 Kul, jag börjar 08.20 Upp och hoppa! På med kläderna, sätta upp håret i nån gräslig toffs och på med solglasögon för att dölja mina underbart trötta ögon! Ner till bussen. Som tur var gick det en till buss 14 över å jag hann precis i tid till idrotten :)


På ifdrotten fick vi veta våra betyg och JAAAH! Jag lyckades tillslut hlja mitt VG till ett MVG! :) Lycklig! Såå jaah, vad ska man säga mer :) Det var väl najs töcker jag ;)

 


Nu ska jag börja plugga på Historian igen för jag har prov 10 i 2, sen efter det har jag historia lektion oxå! Jippi! Not...Sen slutar jag och då är det helg :) Sköönt!

NT

Av Hilda - 29 maj 2008 19:01

NT-Showen!

Det var tider det! Jag längtar faktiskt till dom dagarna då det är helt CP i skolan! Man kan träffa på bananer som springer runt och annat skoj överallt under denna veckan. Plus att skolan är så fin som ni ser på bilden! Fina lappar med roliga texter på! Skit roligt! Menj ag hoppas att NT-veckan i tvåan kommer bli grymmare än den som var i år! Oj gud :O Nu kom jag på att våra 3or kommer försvinna :'( Fett synd! Kommer bli lite tomt utan dom, right? Och GAAAH! massa 92or kommer springa runt som vilsna hönor i skolan när man börjar sen -.- Aja, man kanske ska få sommarlov innan man börjar tänka på det där? Men vet ni vad? PÅ ONSDAG SLUTAR VI!!! Sommarn är här nu och gud så skönt! Och jag och Elli i kreta! :) Längtar GALET! Fasen det känns som denna sommar kommer bli grym och att det tyvärr kommer gå så snabbt! Men grym kommer den bli!


Happy face!

Peace and love! <3

Av Hilda - 29 maj 2008 12:19

Snackade med CHÖ idag och jag skriver provet imorrn med Camelia istället!


Idag fick jag mitt betyg i svenskan! Ocg gissa vad?!?!? VG WOHo0o0o0! Im good! Fan vad glad jag blev! Så skönt! Fast ska jag va ärlig fick jag faktiskt VG-  men vafan det syns inte sen ^^ Hehehe! I engekskan fick jag G oxå om jag inte sagt det :P


Våran söta sam lärare (mentor) skrev en söt dikt till oss idag :') Sista lektionen med henne så hon passade på attskriva en! Hur söt som helst! Hon har nog vart den bästa löraren tillsammans med vår första levnadslärare! Dom va grymma! :)


Asså kolla på den här filmen hur rolig som helst!

"Jag kan inte ha kvitto till allting jag köper? Jag tror inte jag ska komma tillbaka varje gång!" 

Ovido - Quiz & Flashcards