Alla inlägg under april 2008

Av Hilda - 30 april 2008 12:42

Älska Håkan<3 


Skolan iidag gick så sjukt långsamt men ändå så fort! Det började med 2 timmars historia! Jag vände mig om till Camelia och sa;

-Asså jag är sjukt trött idag!

-Jaah! Inget snack om saken idag!

Hahah...aah vi var båda helt döda och typ resten av hela klassen oxå! CHÖ börjar lektionen med;

-Jaha, då var det här sista lektionen innan lovet eftersom vi inte har den på fredag...Men ni har mitt nr och sådär va?

(Fredrik som tidigare ringt CHÖ och undrar vart han håller hus en dag när han kom sjukt sent svarar) -JAAH!?

-Okej vad bra...Om ni känner att ni skulle behöva en historia lektion till så kan ni ju ringa för jag är ledig hela helgen...


Hahah älskar när han ska börja dra sina skämt! Hhaha, han har börjat bli rolig nu på slutet liksom xP Undra om han träffat nån ny tjej kasnke ;D HAHA skoja!!!


Den här lektionen var jätte seg och efter den väntade en ENG lektion! Vi traskar dit och tro det eller ej men Ann har fått förhiinder (?) satt vi har Camelias spanska lärare...Hon snackar lite smått och medelar bland annat att jag ska ha sovmorgon på måndag! MOAHAHAH! Sen  så dela hon ut ett papper som vi fick jobba med vart vi ville så då var det bara att dra sig :) Jag och Elisa drog till Stinsen där jag köpte ett par glasögon sen hårspray! Elisa ett par brallor :) Tog en glaass(eller köpte) stack till bussen och sen hem =) 


Nu ärjag här och hon hemma antar jag ;D Ska upp och fortsätta städa mitt rum för jag hann inte klart igår :$ 


Valborg idag oxå! Ska antagligen till väsby mot kvällen satt =) Så ser det ut! Hoppas ni hittar på nått kul ikväll!

Av Hilda - 29 april 2008 21:40

Kom hem för ett tag sen! Idag gick skolan rätt segt..Hade ju nationella på slutet nät alla andra i skolan fick sluta! Kändes en aning seegt men...Sen drog jag,Rosanna ich Elisa till stan, chilla runt lite och sedan till Ellis jobb där vi skulle hjälpa till med en brandövning! Väl hemma har mamma och pappa städat hela huset så det var bara att sätta igång med sitt egna rum! Suck...Men det behövs satt  Det är de jag håller på med...ganska segt!


Imorrn är det valborg, känns väl gansk a överskattat tycker jag. Men får se, antagligen är jag med Elisa  åh sen sover jag där...Hade velat hinna ut till landet den här helgen men kommer nog inte bli så tyvärr!


Aja städa var det! Nu blev det ett kort och tråkigt onlägg men de får ni leva med ;D puss <33 

Av Hilda - 28 april 2008 22:42

If only one person could stop a car before it crashed
If only one person could stop a bomb before it explode
If only one person could stop my heart from beating
If only one person could make it beat again
It would be you….Only you!

Av Hilda - 28 april 2008 20:42

Måndagen har gått snabbt vill jag lova :) Skolan gick bra, alla var lite halv döda tror jga...trots att vi hade sovis till 2 men iaf! Elisa började bli lite små leskig på svenskan...Jag vet inte vad hon ville få ut av allt hon fick ur hennes mun, men jag antar att hon tycker att vi tar henne för oseriöst...Ska tänka på de vännen! Men seriösta stunder på schemat! Kanske ska ta en halv timmes seriöst snack varje dag? Eller eeh, en halv timme kommer vi aldrig klara ^^ 10 min max! Men men...


Sen bvar det hem, träffa Elli i sollentuna med Esme...Hahah hon är så söt ^^ Så gick vi till tåget och sen bar det hem, var hemma i en timme kanske sen på träning. Det gick faktiskt bra...Och om det inte gjorde det för nån så kan man skylla på "planen" för den SÖG såhårt! Det var som gräsmattan bakom IP (Norrviken) Om det är nån hår som vet vilken de är! Anyway! Den plus en sand strand! Typ så....Skit dålig.  Men tränarna kom typ 15-20 min sent oxå satt efter att vi snackat om matchen i helgen så hade det gått 35 min av träningen redan...Sen var det bara en timme kvar och den var rätt chill satt :) Foten funka bra oxå! (Om det var någon som undra ;D )


Nu ska jag käka tänkte jag :) Hare gött!

Btw vi har ENG nationella imorrn ;( Jag hatar DET!!! Aja...pöss 

Av Hilda - 28 april 2008 12:39

Då vare slut på den skööna sovmorgonden! Dags att fixa det sista och sedan dra ner mot tåget! 2 lektioner som står på schemat men eftersom båda handlar om eget arbeta så är det rätt chill :)


Sen är det hem igen! Och dra på träning! Första sen vi snacka ut om de hela... Ska dessutom träna på en plan där det fins fisk??? På planen.,..vad jag hört..Aja får se hur de går med de! ;D


Aja måste dra puss häj!! 

Av Hilda - 28 april 2008 10:45

 

I måndags fick jag en reminder om hur det känns att vara 15 igen. Herregud.
Skulle jobba i närheten av min far, och eftersom jag börjar klockan 7 så tänkte jag att jag lånar hans lägenhet, eftersom han ändå skulle sova hos sin tjej.
I alla fall, jag kom dit, satte mig i hans soffa, dukade fram lite räkor, västerbottenost och en kall San Miguel. Solen sken, allt var sjukt trevligt vardagslyxigt. Och efter ett tag så kommer jag på att okej, jag vill inte runda av denna kvällen med någonting annat än att ha galet mycket sex. Så jag hör av mig till DFJ, och kommer dit.
Ungefär samtidigt så ringer min kära far och säger att han kommer hem för att umgås med mig lite nu när jag ändå är där. Så han kommer hem.

Okej. Jag älskar min pappa. Har jätteroligt med honom, absolut. Men nu blev det ju lite konstigt.
En halvtimme senare så knyter jag och DFJ ihop säcken och går och lägger oss.
Väggarna hos min fader är lika tunna som silkespapper, så jag förklarade snabbt för DFJ att sex blir det inte tal om.

Ja jo eller hur. Det brukar ju gå jättebra att hålla händerna från varandra när det är förbjudet och dylikt. Efter ungefär 45 minuters intensivt förspel så var det ungefär lika troligt att vi inte skulle knulla som att Misterbundys alla sexhistorier är sanna. ( No offence, dude. )

Iaf, vi kastar av oss resterande plagg och tysta som möss ( eh ) har vi sex i sängen som knarrar minst. “Tyvärr” så får jag en sjukt rejäl orgasm, och eftersom jag i allmänhet har svårt att hålla nere volymen så behövde jag kanalisera mitt utlopp på något annat sätt. Och smart som jag är så tar jag tag i DFJ's hår och drar. Kanske lite för hårt.

DFJ: Jag blev arg där en sekund, funderade på om jag skulle ta tag i ditt hår och dra tillbaka.

Tur att han var storsint nog att inte göra det.
Men, iaf. Sjukt bra sex. Dock längtar jag inte tillbaka till de tidiga tonåren.

- D

Av Hilda - 28 april 2008 09:33

Sitter vid middagen. Jag och mamma sitter på en soffa så om hon ska ut så måste jag flytta på migför att hon ska komma ut:

-Hilda, kan du flytta på dig så jag kan gå och tvätta händerna?

-Mmmmh...

*Mamma går, trampar på nått...vänder sig om kollar vad det är...fortsätter att gå och säger:*

-Hilda du har tappat en tomat på golevt, tar du upp den?

-Eeeh...*kollar på tomaten* Men jag har ju inte ens ätit tomat idag?

-Heheh...inte?!?! *osäker*

-HAHAH Vadå försöka skylla på mig!!!!




Av Hilda - 28 april 2008 08:53

"Jag vill kasta mig över dig...hålla dig i sängen...få dig till att andas och stöna...skaka, frysa och svettas.

Hälsningar från din kommande influensa!

Hoppas du inte trodde nått annat? ;D "



Vem fan kom på SMS egentligen?!?!?! Jaja, det var ju trevlig5t att vakna och läsa det där! Heheh...Och ett tag började jag undra vad du drack till frullen men det visade sig senare vara ett litet skämt! Skoj skoj! ;D Hahah..


Neeh men jag vaknade galet tidigt idag för att jag fick ETT SMS! (absolut intedet som står där uppe). Så nu är jag skit pigg...bra är väl de så jag somnar snabbt ikkväll =)


Magen börjar kurra så jag ska dra upp och göra lite frulle tänkte jag! Hoppas ni får en bra dag! =)

Ovido - Quiz & Flashcards