Alla inlägg under februari 2008

Av Hilda - 29 februari 2008 14:49

-Neej jag är smartare men segare än blondiner!

                                             

                                Christian talar ut!




Försöker komma nån vart i min book men de går segt som tusan musan ;D

heheh... 

Av Hilda - 29 februari 2008 12:03

Nyvaken åh fin! Jag bara måste LÄSA SKIT MYCKET IDAG -.- Usch så tråkigt...Men mne, har en bok som ska va klar på måndag satt de e bara börja :P


Jag kom på en till sak som jag glömde skriva igår om brandstatiionen...Dom hade ju fetaste Bion där sen i ett annat rum hade dom även värsta baren åh allt! :O Fasen lätt att man ska bli brandman ;D Hahahah  neeh men dom har de ju fett najs när dom är på jobbet så dom ska inte klaga tycker jag ^^ heheheh!

Av Hilda - 28 februari 2008 23:51

Gud det blev hyper stressigt för min del när jag skulle åka till brandsstationen i väsby för att ha vår månads aktivitet med laget. För det första kände jag att jag hade ingen aning om vad jag skulle ha på mig och för det andra skulle jag och Anton åka iväg och pumpua däcken mitt i allt?!?!? :S och för det tredje så....jaah tiden gick för fort helt änkelt (aa) heheh...anyway...det var skit kul =)

Allt skulle gå ut på olika stationer som man skulle göra saker på...Och eftersom vi tillbringade tiden på en bradstation skulle självklart brandmännen (leffes arbetskompisar) hjälpa till vid stationerna. Så när vi kom dit klockan 6 får dom självklart ett larm om brand eller nått, och är tvugna att dra iväg. Vi blir sittandes åh väntar på dom till klockan 7 då kommer dom in och allt kör igång på en gång. Mitt lag som bestod av


My

Janna

Kattis

Olivia

och Jag


Ett riktigt dream team må jag säga! För gissa vad?!?!? Jo vi vann hela skiten! Moahahaha!

Åh precis när alla tävlingar var klara...aah tror ni inte att larmet går igen så alla brandmän var tvugna dra! Hahaha....

Efter allt gick vi upp åh chilla framför deras typ hemma bio! Skit najs vare! Sen åt vi =) Åh vid 9 var väl allt klart :P


Sen har jag och Anton kollar på sista American pie! Dom e så skööna! Hoppas de kommer fler ^^ Hihihi!


Jaja så hade det vart =) <33 



Av Hilda - 28 februari 2008 14:01

Seegt! Huvet snurrar som grönalund själv!  Men sitta stilla eller ligga funkar annars gåre åt skoogen!


När förhållandet väl tar slut!

Hur du INTE ska säga/göra.
 

Motsatt effekt.
Din partner vill göra slut och du svarar, "Slut? Vi har väl aldrig varit ihop?".
Kalasfull
Nog för att du kan vara full som fan och inte vågat säga något innan. Alkohol makes people talk. Men för i helvete, du vill väl komma ihåg att du dumpade din partner dagen efter?


Hahah min nya favvo blogg ^^ Sköööning! 

Av Hilda - 28 februari 2008 12:42

Hej hopp...

Idag mår jag inge bra alls! Började igår då jag blev hyper yr av någon anledning och idag mår jag illa och massa...skulle egnetligen träffat Elisa och tagit en promis men så blir det inte för jag klarar inte av att stå en längre tid...Helt sjukt jobbigt..

Hoppas iaf att det blir bättre till kvällen då jag ska iväg med laget och äta och lite så! Det är ju månadens aktivitet som gäller ikväll! :)

Gud vad jag bara ÄLSKAR att ta kort! Man blir ALLTID lika "snygg"! *suck* 


Annars här hemma springer Anton och mamma runt oxå! Eller dom springer inte, ligger mest sill dom me eftersom båda är sjuka...Så det är rena rama sjukhuset här ;D heheh...(torr humor)


Imorrn ska det kasnke hittas på nått med Sofie! Åh lördag ska jag och Elli se till att ses, det var otroligt länge sen jag va me båda brudarna så de e på tiden =)


Snart är det skola igen sen bär det av till olika saker veckorna som kommer då det blandannat blir Thailand den 14 tror jag att de e vi åker! Ska bli otroligt sköönt måste jag ju säga =) Myspys!


puss på er<33

Av Hilda - 27 februari 2008 22:11

Mår röv just nu! Huvet känns tungt och det snurrar som faaan! Har legat i sänget ett tag och de blev lite bättre iaf...ska traska upp nu igen och lägga mig! Helt otroligt vad y man kan bli! Eller jag....ljust nu är jag jätte känslig för ljud oxå...allt känns som de låter skit högt! Till och med när jag skriver på tangentbordet! Helt otroligt! Bara klingar (inte som toner utan som bomber) i huhvet!

 Aja  see ya fuckers! <3

Av Hilda - 27 februari 2008 11:39

De va ett tag sen dagens låt kom....idag hörde jag den här låten så kände att den bara måste va dagens låt! Så sorglig!



Av Hilda - 27 februari 2008 10:21

Har precis vaknat!

Ska dra upp och hoppa in i duschen snart tänkte jag =)

IDAG SKA JAT TRÄFFA TVILLINGARNA! Gud det är så tomt när man inte ser er varje dag!Vi ska dra till kista med 19 över tåget (från mig) åh strosa runt lite där =) Myspys!


Sen ska jag slå en pling till ElliBelli åh höra vad hon har för sig en vacker dag som denna ;D hahah! 

                     


Men nu måste jag kila upp åh göra mig fin ;D pusspuss<3



Ovido - Quiz & Flashcards