Direktlänk till inlägg 8 juli 2008

IKEA

Av Hilda - 8 juli 2008 00:27

Vad göre vi tjejer bäst om inte handla på IKEA? Jaah...Mamma och jag drog dit och kollade runt! Fick med oss en hel del saker men inget speciellt egentligen antar jga :) Bara massa nödvändligheter? Anyway! Sen vare hem och käka...Och efter maten snackade jag med Elisa fisa i fonen som vrar på G hem! Hon började svamla om sniglar? Visste ni att det finns sniglar som är bögar? Det fick jag veta idag iaf! ;) Sen har jag ba kollat på vänner och snckat med Ricky, Rosanna och Elli :) Marcus för den delen med... Snar6 ska jag gå upp och sova för jag är typ GRYMT trött känner jga!


:) Men ni får ha en bra dag mina vänner! Sov sött vakna blött! 

 
 
Rosanna

Rosanna

8 juli 2008 09:03

Haha, var det inte IKEA vi snckade om i söndags, att alla tjejer älskar att gå där:D?

http://www.rosanna.bloggagratis.se

 
Hilda

Hilda

8 juli 2008 12:15

HAHAHA joooh ^^
Tjejer älskar IKEA så är det bara ;)

http://hildaaa.bloggagratis.se

 
Ingen bild

elisaaaaaaaaa

9 juli 2008 08:24

SNIGLARNAS KRIIIIIIIIIIIIIIIIIIG wohoooo



hehehhehee :)

 
Hilda

Hilda

9 juli 2008 10:25

"Hilda vill du veta en äcklig sak?" "okej"
"Sniglarna är två königa och kan parar sig med vem dom vill :O" "Neeehe?!?!? Så vissa singlar är bögar?"

Hahahah! vådå brist på att ha nått att snacka om? ;)

http://hildaaa.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hilda - 30 augusti 2008 14:19

Eftersom min andra blogg inte funkar så tänkte jag skriva lite här bara för de =) Får klistra in de sen på blogg.se!     Igår så var jag i skolan! En lång och seg dag började med 3 timmars företag sen hade jag matte och efter det lunch-hål-geografi! ...

Av Hilda - 12 juli 2008 18:28

Hej mina vänner :) Jag tänkte vara lite busig såhär på sommarn och faktiskt ta att byta blogg! Denna Blogg kommer finnas kvar om jag inte trivs på den nya :)   Så här med tar hildaaa.bloggagratis.se en PAUS och bloggar istället på adressen http://hi...

Av Hilda - 12 juli 2008 15:16

Idag har inte vart en av dom bästa dagarna! Neeh men jag har ont i halsen nu igen -.- Tyvärr :/ När jag kom upp på morgonen är de första jag får höra: -Hur mår du egentligen? :S -Njaah har ont i halsen...dårå? -Neeh för dina ögone är jätte svullna :S...

Av Hilda - 11 juli 2008 23:37

Jag kollade tillbaks lite i bloggen så idag blir det en gammal rubrik och en gammal låt! Så ni som hängt med sen innan (om det nu finns några såna) kanske känner igen er ;) heheh   Anyway. Vad har hänt idag! Upp "tidigt"...eller så tidigt var det int...

Av Hilda - 9 juli 2008 22:28

Hejh hopp mina vänner! Min underbara pojkvän är på G hit och jag själv sitter och snackar med Soie på MSN! Vi är nog båda lite trötta och driver på som satan...Så här ser vårt samtals ämne ut just nu:     Sofie l Sthlms veckan nästa säger:dont worry...

Ovido - Quiz & Flashcards