Alla inlägg under november 2007

Av Hilda - 30 november 2007 23:45

Eftersom Amanda var så grym så blir det så klart den låten, tyvärr inte hon som sjunger men den kommer åh komma om jag hittar den fimlen nån gång.

Och det blev även lite OC på köpet! ^^ Den serien e ju oxå gröm! ;P



Av Hilda - 30 november 2007 23:28

Okej så jävla bra Amanda var idag! GRYM! eller vad? Hallelujha sjöng hon och gud! Så klockrent!


Har onti i huvet nu igen, börjar funta på om jag dricker så pass mycket som jag borde öra men kommer inte riktigt fram till nått bra svar på den funderingen.


Imorrn e det cup! Får se hur de går :) Hoppas de går bra iaf, jag har en förmåga att va halv dålig inne, inte den bästa fotbollen liksom. Jag e mer en utespelare än inne så aah...Sen skulle vi tydligen ner till morfar för att käka middag eftersom det e 6 år sen mormor dog. Så då blir de väl där hela kvällen antar jag! Åh vad mer? Jaah bra fråga....

Av Hilda - 30 november 2007 16:27

Då var veckan slut och det slog mig att det faktiskt bara e 3 veckor kvar till jul! (tror jag iaf).


Eftersom vi börjar me 2 timmars idrott på morronen så kan jag ta en senare buss! Naajs, på bussen hittar jag en döööd Eddy sitta åh sova! Väl framme i skoolan så fick vi välja sjäva vad vi skulle göra på idrotte, killarna tog fram två (fanns inte fler) pingisbord och satt igång innan lektionen startat ^^


Jag åh några fler hade lite problem med att komma på nått vi kunde göra men till slut var även vi igång. På slutet av lektionen vare daags för tävling! Vi skulle dela in oss i tre lag. det blev ett lag me typ blandat tjejer killar. Ett lag me typ tjejer och två eller tre killar. Och ett lag med killar och två tjejer, och där var jag och Elisa med.


Tävligen börja me att alla lag hade en varis stor tjock matta så skulle man två och två springa och slänga sig på den så att man skulle glida först till andra sidan. Det var här man fick brännsår! Gud asså! Jag slängde mig på mattan åh skrapa upp på båda armbågarna ^^ men kul vare iaf :)

Sen var det dags att lägga undan tjockmattorna och övergå till dom tunna små (om ni vet vilka jag menar). Varje lag hade en varis, nu skulle en sitta på mattan medans do mandra i laget drog den fram till ena sidan och sedan tillbaks! Jag åkte först och tro mig! Viktor och fredrik drog mig! FYFAAAN va snabbt de gick! ^^ haha...Iaf, jag och Elisa behövde aldrig dra nån vi bara stod och as garvade och typ heja på ^^ MEN ROLIGASTE var ändå när alla trodde vi var klara så alla typ "yeees vi vann!!!" Så ba: "NEEH JAG HAR INTE ÅKT!" säger Kåtor! FAN Fredrik som e värsta inne på att vinna börjar dra kåtor själv och alla typ lägger sig ner på marken och AS garvar! Han  blir lite lack eftersom ingen hjälper till åh ba: "MEN HJÄLP TILL DÅ!!!!????!!!" Så efter typ halva vägen fick han hjälp ^^ Hahah super roligt iaf!



Vårt lag vann och jaah, jag och Elli var ju rätt så nöjda åh glada över det ;)


Sen bar de av mot matten! Börjar me att så fort jag kommer in i salen säger läraren: "Jag behöver snacka me dig!" Jag: "Jaaha! :S Varför då???" Hon: "Men du e väl Emma?!" Jag: "ÖÖh neeh :S Hilda heter jag!"  Haha, vadå blanda ihop oss? Hon och Emma går inte så bra ihop så drar hon in mig i de hela, ska man tolka de som om hon inte gillar mig då eller? ^o) haha jaja...


Lyckades även hinna lura Fredrik och Anton om att jag har 6 tår på ena foten?!?!? Jaha, dom gick på de iaf :S


Sista lektionen var då natur, labben som vi håller på me skulle vi skrtiva om och jag e med Rosanna och Pontus. Vi hade vår labb inne i växthuset så nu när vi skulle bära ut den så ser vi att hela brickan e full med små mini spindlar som e rödsa åh allt :S Frågan e bara vem som blev räddast? Hilda, PONTUS eller Rosanna?!?! Vad tror ni ;P Hahah..

Av Hilda - 29 november 2007 22:55

Med denna lilla text säger jag sov sött till er små muppar! ;D

Av Hilda - 29 november 2007 22:06

Hahah okej, en del vet att jag har en BDB som jag typ aldrig använt ^^ så nu e jag litte bättre på att använda den så tänkte ba visa om ni e intresserade ;P

http://hildaaa91.bilddagboken.se/

där e den iaf ^^

Av Hilda - 29 november 2007 19:41

Nu e jag hemma igen...


Ska börja plugga italienska igen, kurs prov imorrn! *suck* :/


HAHA roligaste idag asså! När jag var liten så började jag spela fotboll i ett kill-lag, pappa var tränare, Och där spelade en kille som...låt säga att han heter sune (de gör han ju inte men jag har inte lurre att lägga ut namnet..haha ^^) anyway. Idag går jag och sune samma klass och min mamma och pappa vet myycket väl vem sune e! Så satt jag och visa min klass för mamma i skolkatalogen! Det första mamma säger när hon ser min klass e! "Titta! Han var ju sööt! Vem e de?!?! :O " Jag:"Men hallå! Det e ju sune!  :S  Du vet ju hur han ser ut! Right!?!?!" Mamma: "HAHAHAH!!! Jaah ni vet ju...man börjar bli gammal åh då ser man inte lika bra :$ (a) " Hahah...

Juste sen hände de en till rolig sak! Fett synd asså! Det Var en ung kille som ringde, pappa svara:
-Aaah hallå!?
-Hej jag heter Niklas **** och jag söker Åke?
-Jaah det e jag?
-Joo, jag ringer från *** och undrar ****?
-Men du jag har inte tid just nu....?
-Okej men då ringer jag dig senare ikväll?
-Neeh det e nog bättre om jag ringer dig?
-VARFÖR SKA DU RINGA MIG? :O 
-Men om du ger mig ditt hem nummer så kan jag ringa dig imorrn? (pappa)

-NEEJ! VARFÖR SKA DU RINGA HEM TILL MIG?!?!?! :O *upprörd*
-Men du ringer ju hem till mig nu?! varför inte? :S

-MEN JAG JOBBAR JU!!!!!!!!!!!

-Det gör jag oxå imorrn! Så kan jag få ditt nummer?
-VA?!?!?! :O Men okej!!! Här e mitt nummer: 070

-0-7-0? (pappa)

-26!

- 2-6?

-26!

- 2-6?

-26

- 2-6?

-Så! (han)

-Okej då ringer jag dig! (pappa)


Hahahha! Så jävla ägd asså! ^^ Fan va rädd han blev! Jag hörde va han sa åh jag satt typ 3-4 m  ifrån ^^ haha..


jaja, hoppas ni har de gött i stugorna där hemma ;P

Av Hilda - 29 november 2007 17:55

....att man får sätta sig ner ett tag och vila!


Skolan idag, hade prov, fick tillbaks prov och hade ont i magen! KAN DE BLI BÄTTRE? ;P

Som vanligt fick vi springa till bussen när vi sluta! Och JAAH vi hann med den även denna gång! I norrviken kom mammsi och pappsi med bilden så då slapp man gå upp för den där LÅNGA backen iaf :) Skööning! Sen fikade vi lite och efter det drog vi till stinsen, kolla runt lite och köpte nödvändigheter. Och nu e jag hemma igen, ska åka till kyrkan om ca 10 min kanske, 6 år nu! Tiden har gått så otroligt snabbt! Känns som det var igår men det visar sig ha gått en evighet! Man brukar säga att tiden läker sår men vette fan...saknaden kommer nog alltid va lika stor! :(

Sen blir det lite fika hos morfar.....

Oj nu måste jag gå! Mormor väntar!!!! :/  

Av Hilda - 28 november 2007 21:27

Plugg plugg plugg och åter plugg. Ont i hövet har man oxå :( Ursch åh fy...haha jag vet jag tycker synd om mig själv men om ingen annan gör de måste man ju göra de själv, right? (aaa) ^^

Ovido - Quiz & Flashcards